Direktlänk till inlägg 14 augusti 2014

Nu har jag gjort det, igen xD

Av evilstone - 14 augusti 2014 01:35

Im back! När jag vaknade i måndags, redo att ringa vårdcenralen var smärtorna som bortblåsta, never happend! Wierd! MEN, när jag skulle kissa däremot, damn, det brände nästan, alltså inte som vid urinvägsinfektion, utan en annan konstig "smärta". Antar det var grus om jag haft en sten på tvären eller liknande. 


På tal om min rubrik. Jag har alltså shoppat, igen. xD Asså, så jävla pinsamt, min pappa å syster alltså! Haha, vi var i tyringe o shoppade loss. Så står vi i klädesavdelningen. Pappa börjar bli trött och så å menar om vi inte kan gå vidare. Jag hade då hittat zebra brallor! haha så jäävla häftigt! Pappa bara "släpp det, du har crazy pants redan!" jaja, jag ska bara kolla jeansen så gå ni så länge. Mm. Så får jag syn på ett bord, fullt med leggings, med zebra mönster bland annat. Å står väl där å rotar när där kommer 2 personer (pappa å syrran) och utbrister "du skulle kolla jeans va? här tog vi dig med fingrarna i kakburken!". Jag bara meh, VADDÅ, SER ni inte dom e ju AS fräcka?! å fortsätter rota. Då tar dom tag i varsin arm på mej, å ja bara VA GÖR NI?! å folk tittar ju.. dom bara "Pernilla, vi visste detta skulle hända, vi trodde du var redo" jag bara men för fan va håller ni på med! å folk bara antar att jag lider av nåt, i can tell by their looks.. "såja, såja. Det kommer bli bra, nu kommer du med här så går vi hem" typ å dom släpa mig till kundvagnen. å jag insåg att det var fan inte lönt å kämpa emot xD jag grina ju när jag insåg hela situationen. HUR möd jag än kämpa emot fick dom det att se ut som att dom var mina personliga assistenter! Asså, men fattar ni som folk stirra? Gav en konstiga blickar? Jag skiter i vilket, för vi är knäppa i min familj. Men tänk alla dom som verkligen är annorlunda, det är fan inte okej att ge en "sjuk" människa såna blickar! Eller deras familj/anhöriga! 


Anyway, jag fick köpt bland annat en ny smyckeshängare, en kvinna i galaklänning å blingbling allså o massa krokar man kan hänga på, en klackasko o en handväska också man kan ha smycken på, för någon har ju köpt på sig lite smycken :P åsså nya skor! asa coola! tygsko med lite platå, amerikanska flaggan å litta nitar :D woop woop! åsså naturligtvis hann jag haffa nånna tröjor innan jag blev bortförd ;)


Det tog inte slut där! Sitter å surfar litta på nätet nu, av en slump dyker där upp nåt som heter fitbit. Å ja blir nyfiken, tok kär och köper en rosa plus en fitbit våg xD Så hoppas jag får det på fredag! 

Anledningen till jag blev så nellad är att jag har ju uteslutit praktiskt taget all laktos nu i en vecka. Vet ni? Jag fiser knappt (haha), magen mår faktiskt bättre än innan, jag har tappat nånna cm på bilringen. Det får mig att undra, är jag laktosintollerant? Vågar fan inte sluta heller med laktosfria ifall det kommer tillbaka. Ska prova köra glutenfritt också, märker jag mer skillnad så ska jag tjata mig till tester på vc! Vill liksom ha svart på vitt, så man vet. Iallafall. Motivationen kom tillbaka när jag märkte att där ramlat av cm. Hur jag än gjort innan funkar det liksom inte. Provade tillomä måltidsersättning i 2v och tappade 3kg, yäääy liksom.. Å typ inga cm försvann. 


Det är inte kilona i sig jag bryr mig om i slutändan, jag väger gärna 80kg å strassar runt i ett par 38or. Det är centimetrarna som räknas! Så med detta inte så billiga flexbit kit hoppas jag motivationen blir lika hög om inte bättre än exhalteringen över produkterna :) Hejja mej!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards