Direktlänk till inlägg 14 november 2014

Hello fuckerssss

Av evilstone - 14 november 2014 01:00

Oh my god! Denna veckan har varit fantastico trots mina märkliga krämpor! Rätt som man haft ont i en bit av fingret har man ont i foten, nån led här och där. Ont i käkarna, tänderna, huvudet. Migrän utav bara fan. Igår trodde jag jag skulle smälla av, eller kräka. Fick syrran å massera mig, släcka ner hela huset å bara tyyyyst xD usch! Använder ändå glasögonen flitigt nu må jag säga! Jävla virusskit. Dra åt helvete å hör aldrig av dej igen! :) haft ordentlig magkatarr också i några dagar. Isch. Men hitta minsann några novalucid i mina gömmor å tog nånna innan läggdags häromkvällen å vipps var det borta när jag vakna :)
haha måste tillägga från igår. Under migränen låg jag på golvet. Med en mössa ner över ansiktet, släkt överallt. Å säger till syrran. "Hade det funnits en gud, så hade det knackat på dörren nu. Å då står mannen i mitt liv där med ben&jerrys half baked, blommor och ger mig massage". Såklart knackade det aldrig på dörren xD

Men! Jag har sökt 3 jobb. Som jag verkligen vill ha/kan tänka mej att jobba med. Å inte bara för att man måste söka å fylla listan lixom. DET gör mej glad. Jag tog mod till mig att kliva upp på vågen. Har tyckt synd om mej som aldrig förr, det är ju trots allt en manlig förkylning ;) MEN jag har gått ner ändå! Nu har jag bara 2HEKTO kvar till första målet! Hur sweet är inte det liksom?! Haha heja mej!

Ja, det ska inte mycket till för att göra mig glad! Kan knappt fatta. Att jag tappat ÅTTA kg på att ÄTA! Haha. Love it, å fler ska det bli :D skönt också att ha kunnat acceptera att det tar sin tid. Vara nöjd så länge det går neråt! Å att man mår bra. Det är det viktigaste.

Ta hand om varandra, puss och sånt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards