Alla inlägg den 7 november 2012

Av evilstone - 7 november 2012 23:43

Tjoho! Såhär nästan en vecka senare är jag back! Men idag har varit en BRA dag. Nästan :) Allt har väl i stort sett flötit någorlunda. Förutom att jag skulle snubbla över ett stycke Sita och ramla rakt in i en vägg xD Haha, önskar någon hade filmat mig. Som jag hade skrattat! Fastän det gjorde ont som SATAN så kändes det ändå ascoolt/roligt på nåt vis haha!


Ja jag är knäpp, lev med det ;) Igår kom äntligen mina KLÄDER. Var väl inte riktigt vad jag hade väntat mig, materialet då altlså, på tröjorna.. Men men, i need it soo bad! Jeansen var helt okey! Förutom att Bara ett par passade, trots att jag tod samma storlek och det var SAMMA material i dom.. Wiierd. BANTA TJOCKIS haha xD Jag ska.. Men man måste må 100 i knoppen med, och jag är på god väg :P Sålänge jag inte går UPP i vikt är jag nöjd sålänge :)


Shit alltså, har haft problem med magen också ett tag. Men igår tog fan priset alltså! Vi blev bjudna på mat "hemma" igår, hos papmor og papfar! Sketa gott och har saknat dom som FAN. Fick as mycket ny energi btw av att få "komma hem" även om vi bara va där några timmar. (jag måste flytta "hem" igen!) Men iaf. Efter maten fick jag så satans ont i magen så jag kunde inte va upprätt :/ Kändes som någon misshandlat mig uppe vid magmunnen. Jag fick sura uppstötningar hela tiden. Tog 2 tabletter i hopp om att det skulle lägga sig, och gav upp kaffet såklart. Icke! Jävlar! Skulle ju va chaufför sen också.. Kom hem igen och la mig i fosterställning, ååh vilken lättnad :) Dock inte lika kul när jag skulle köra sen.. Men när jag skulle lägga mig inatt så hade det släppt lite och flyttat lite snett ner under revbenet typ. Hade det inte gått över till imorse så hade jag ju naturligvis fått åka iväg. Men tack och lov hade det släppt! Jävlar säger jag bara!


Har inte vart ledig på typ 2 veckor nu :) GÖTT som fan att va tillbaka på rätt spår i den kategorin iaf :D Inte bara mitt nya jobb då alltså haha. Jobbat lite där och sen har jag lite andra järn i elden så att säga ;) Så LEDIG är jag på måndag tror jag. Hur skönt är inte det att få känna längtan igen efter att få va ledig lixom?! Istället för att BARA va ledig, det suger ju. Jag älskar det!


Idag kom dessutom mitt paket mot dom otäcka grejorna på hakan! Beställde det på yvesrocher. Dom brukar ha bra grejor! Och när jag öppnar det hade jag glömt att jag beställt brun utan sol med! Haha, fett glad jag blev när jag såg dom! Och fett förvirrad jag måste va :) Men är riktigt nöjd med ansiktsprodukterna redan efter första användningen! Hoppas det fortsätter så :) Så jag slipper se ut som en 14 åring..


Och NU ska jag sluta pladdra och gå upp och nanna! TJA

Ovido - Quiz & Flashcards