Alla inlägg den 8 november 2012

Av evilstone - 8 november 2012 21:57

Yes, idag har jag varit på bra humör hela dagen! Inte svurit så jävla mycket :)


Har gått skitbra på jobb med! Hihi, love it :D Skulle aldrig byta bort mitt jobb, inte ens mot en obegränsad summa i världen! Jag har fan hittat rätt. Jävlar i det :D


Sitter här fett nöjd med min fuskbränna, bättrar på den varje dag såklart ;) Och mirakelgrejet till fejset gör sitt med! Snart utrotat vartenda skit i nyllet :D


Sitter också och väntar på min nya piercing! Den kommer väl om nån timme :) Ingen slarvar bort piercingar som jag haha.


Bjussar på lite bilder med!




 

Fasters lilla prinsessa <3 Finaste guldklimpen i hela världen!




 

Och min älskade lilla badboy haha :) han ser SÅ valpig ut på denna bilden!



Oh, tog mig i kragen innan med.. Haha, får väl se vart det barkar hän ;)

Ovido - Quiz & Flashcards