Alla inlägg den 14 november 2012

Av evilstone - 14 november 2012 01:10

Tjohoo!


Vilken dag! Jobbade till 5. Åkte hem och hämtade lilla Oliver och åkte hem till hans matte som bjöd på mat. Blev tacopaj, min premiär på det, aldrig ätit det innan. As gott! Sen blev det någon ugnsgratinerad blåbärsgrej, också svingott! Och massa kaffe och snack :D Mätt som en fotboll ännu haha.


Sen ringde jobbet. Undrade om jag ville jobba min premiärtur på natt på fredag! YES, att jag vill! Blir en riktig utmaning. Jobbar till 19 på torsdag. Sen fibbla lite i butiken, upp på personalmöte på fredag 08:30-11:30, hem och sooova sen jobba 21-08. Sen hem och öppna butiken 10-16 :P Noog att det kommer gå litervis med kaffe och redbull!

Men jag gillar det. Jag älskar känslan i kroppen redan nu! Taggad som fan :D ÄNTLIGEN lite action och utmaningar ;) skulle kanske få ta nattpassen nästa helg med tror jag det var. Awesome :D


Så nästa månad kan jag HÖR OCH HÄPNA lägga undan liiite pengar iaf så jag förhoppningsvis kan laga bilen innan besiktningen :D OCH äntligen köpa toning till rutorna som jag länge lovat mr Pålle <3 hihi

life is good :)


Och NU ska jag march upp i sängen med mig. Ledig imorgon men projekt stöka i butiken står på schemat :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards