Alla inlägg den 11 november 2012

Av evilstone - 11 november 2012 22:17

Såå var denna dagen också slut. Och veckan. :) Och imorgon ska jag njuta av min lediga dag! Har vart låååånga dagar i över 1 vecka. Så hoppas på att somna som en klubbad säl sen och var medvetslös iaf i 8 timmar :)


Dagen har vart bra annars faktiskt. Haft min fina Rodney på besök i butiken med <3


Är fett frusen. Ont i huvudet, ont i handleden, ont i ryggen och så har jag slarvat med mina p-piller så nu får jag väl payback för att jag inte haft menshelvetesjävlafanskit på 3 månader! känner riktigt hur den jävla skitvärken smyger molande fram sakta men säkert :/ och JA, jag vet det finns många som har det mycket värre/eländiga sjukdommar. Men just idag är jag rövtrött, gnällig och JÄVLIGT liten och detta är MINA stora bekymmer idag. Lev med det.


Ovanpå allt så åkte jag och pappa till farfar för att sätta ljus. Blev AS ledsen och ARG när jag såg att farmors blommor och vår krans var borta.. Blommorna hade faster ersatt med en gravdekoration, så det problemet är ju löst :) Men var FAN är kransen?! Sjuka jävla människor, KÖP ert eget jävla tingeltangel och ge FAN i andras. Förstår inte hur man kan sjunka så lågt att man själ/förstör från något som betyder ALLT för efterlevande. Sjuka jävla as.


Så nu sitter jag här i slappekläder och kränger glass med möööd chokladsås och strössel och skiter i precis allt! Min extravovve har också kommit för att stanna resten av veckan <3 fett md myyys :)

Ovido - Quiz & Flashcards