Alla inlägg den 29 november 2012

Av evilstone - 29 november 2012 23:48

Fy för ända in i gudarna vad HAPPYHAPPY jag blev igår! Först fett besviken på "Pang". Så gynnade dom stackarna med att köpa mig en 0.5l energidryck och körde rätt hän till familia där visakortet fick bekänna färg ;)


Mjuktstartade med att handla 3 par skor :) TVÅ par STÖVLAR haha fattar ni ens hur lycklig jag blev som hittade stövlar till mig? Har så små fötter och "tjocka" vader. Men jag hittade ett par högklackade och ett par med ytterst lite klack på och ett par snygga rejäla vinterkängor :D


Sen blev det underkläder och nyaste foundationen :) FUCK vad bra den är. ( och nej, jag tänker inte ge dom gratisreklam...) haha. Fyndade ett par stora blingbling örhängen med :) Och sen träffade jag lillsyrran o hennes pojkvän så tog vi en fika. Och sen frågade jag den snälle mannen som klackar skor och gör nycklar om han kunde laga remmar på handväskor med.. Och det kunde han! YES så snart kan Marilyn Monroe och Betty Boop få komma ut ur garderoben igen :D


Sen när jag körde hemmåt skulle jag jobba i butiken i byn. Svängde inom affären och handlade. Men jag hade tröttat ut chippet på visat haha xD Fick övertala det att det var sista draget för ikväll, så gick det!


FETT nöjd med min shoppingtur med mig själv. Och GLAD vad jag med alla påsarna haha :)


Idag har jag jobbat. Är fett sleden alltså. Ska upp i duschen nu och sen blir det fan bingen. Ska busa med finaste bäbisen imorgon och finaste mamman till bäbisen <3



 

Ovido - Quiz & Flashcards