Alla inlägg den 3 april 2013

Av evilstone - 3 april 2013 00:14

Amen tja! Typ. Har väl haft litta dåligt med tid, igen ;) alltid nåt som ska klabba såklart.

Börja väl förra veckan. Va sååå glad att få en ny vindruta till bilen! ÄNTLIGEN liksom. Åkte in till mamma tidigt som fan. Hon, min styvpappa å minsta lillebror följde med mig in till stan å lämna bilen för att sedan kunna ha lite kvalle tid. Sällan vi får det annars. Vid lunch när vi satt på väla å åt ringde firman! Tjohoo tänkte ja. Redan klar! HAHA vad fan trodde ja? Dumt av mig. Jag menar INGET flyter nånsin för mig..
Jo rutbågen va totalt upprostad.. så dom ville helst inte byta ruta förrän det va gjort.. TJENA! Blev så galen å ledsen så pålle fick åka skäms skjuts hem.. (bärgare).

Nåja vi åkte å busa på busfabriken :D körde väl i knäskålen i ett av rören.. kan säga att det är blått ännu å gör ont! Haha man är fan inte 12 längre ;) men kul var det, lillen blev nöjd å jag kom på andra tankar :) dom skjutsade mig hem å ja har fått låna bilar för att kunna ta mig nånstans. Så i torsdags efter mitt 15timmars pass blev ja glad att pappa va hemma för första gången på typ 2veckor! Hans lediga påskhelg var räddad! Haha laga rost i pålle!

Det bästa va att det va för fan bara ytrost! Puuuh så litta slip å rostskydd så va de klart :) å så fick ja ett nytt slutrör med, råkat köra av det andra ;)

Sen blev det påsk hos farmor å kolla brorsans lya å så. Lite jobb å service på pålle innan han fick åka skämsakjuts igen! Så idag! Fick han enny ruta :D shiiiet vilken skillnad å konstigt kändes det med haha. Halva rutan består inte längre av stjärnor!

Så imorgon är det besiktning.. fick ju körförbud igår då perioden gick ut 31/3!
Så kan bara hålla tummarna! Orkar inte mer klabb. Tycker jag är mer än förtjänt av lycka å framgång. Har nästan glömt hur det känns!

Men det bästa av allt när man är så lågsom jag var i onsdags.. kommer hem å Enzo kommer smygande fram å ställer sig med en tass på var axel, pussar mig å lägger huvet på min axel, hans kind mot min <3 inget är mer sant o äkta än kärleken till ens bästa vän!

Ovido - Quiz & Flashcards