Alla inlägg den 23 april 2013

Av evilstone - 23 april 2013 23:19

Dra åt helvete vad rastlös jag ÄÄÄR! haha har pepprat min stackars syster med säkert 70 sms :p å det spritter i heela kroppen på mig!

Efter långturen med enzo rök den lille med på en.. åå nu då?! Ska snart skörda minitomater på fv å göra mini kex med oliv så jag kan sälja det å köpa större gård! Haha hej jag heter Pernilla å är aktiv medlem i NLG! (No life generation) xD

Tror ja ska ta båda odjuren samtidigt på en tur faktiskt.. fall i fall nån skulle få för sig att tänka tanken å kidnappa mig!

Av evilstone - 23 april 2013 18:36

Åååh härliga lediga dag :D har diskat, tvättat å städat som en tok! Sen tog jag min bästa vän på en lååång prommis. Så skönt i eftermiddags solen :)
Drog på mig mina tjockis jeans då dom andra är i tvätten. Å fett nöjd att dom är på snudd förstora igen :D härligt som tusan!

Ovido - Quiz & Flashcards