Alla inlägg den 4 april 2013

Av evilstone - 4 april 2013 22:21

Heeelt happy! Pålle gick fanimig igenom besiktningen! Lyckan var alltså total igår :D Fy fan vilken lättnad. Nu kan jag släppa det äntligen :) å fint väder har vi haft med länge! Sååå jävla awesome :D

Igår hjälpte jag till å stöka i "nya" butiken. Skit kul tills jag tog en paus efter några timmar.. omg! Kändes som jag var minst 90 bast! Då tyckte ryggen det va nock. Men inte jag :) hjälper ju inte direkt att ligga i soffan å tycka synd om sig själv :p
Sen tog jag hundarna på en tur så lia det till sig litta å idag när jag vakna var det väck :) kan vart för jag fick sovit lääänge å utan att vakna en endaste gång :)

Var på vift senare igår med å råkade få med mig en väska ;) faktiskt DKNY :) hihi

Idag har jag bara prismärkt för glatta livet å försökt få ordning efter kaosets herre! För det ska ju va öppet på lördag! Vågar inte tänka tanken på hur där ser ut på lördag.. men det tar vi då :) har fullt upp hela helgen! Ska dra ut farmor på shoppingtur imorgon med min kusin, försöka sova lite sen jobba natt och när jag kommer hem på lördag morgon är det butiken som gäller. Sen tror jag att jag deckar efter det haha å så är det mellan pass på jobb på söndag :) såå vi hörs på söndag kväll! Tja tjaaa bloggen ^^

Ovido - Quiz & Flashcards