Alla inlägg den 8 april 2013

Av evilstone - 8 april 2013 22:56

Yeppsy deppsy! Helgen är nu över :) har gått prima ballerina alltihop! Och idag har jag vart ledig. Vaknade 11:30.. Haha, hundarna sov fortfarande! Undras om jag feset så jävligt inatt? Galna busar :)


Gick ut i det fiiina vädret på en prommis med den lille och sen blev det kaffe å ut med den store på tomten och njuta av alla blommor som tittar upp i rabatten :D Sen har vi mest bara varit heeela dagen. Fast jag körde ner till farmor i eftermiddags och asa ut henne på altanen så hon med fick smaka på våren lite grann, sen kocka vi lite smarrig mat å snicksnacka litta :)


När jag kom hem utmanade jag ödet och kopplade BÅDA doggsen och gick ut en prommis.. haha gick bättre än förväntat :P dom kan om dom vill. Nu ikväll har dom vart ooovanligt keliga, den lille kommer krypandes mot mit knä i soffan, vilket den store absolut inte kan tolerera. Han skulle OXÅ va i mitt knä! haha, så vart fett med mys med typ 60kg hundar i knät xD <3


Aah, ringde till min lille lillebror igår efter jobb å undrade om han hade förslag på vad jag kunde göra för jag hade tråkigt (tanken var att han skulle bjuda hem mig på bus) " tjaa, alltså, har du candy crush?" jaa, det har jag, sa jag. "skiit bra, då kan du ju spela det!" haha, mm men jag kör bil skitunge.. "ooh ohh! DÅ vet jag EXAKT vad du kan göra!, Du ska komma hem till maj! ja sär till erika å sätta på kaffe, KOMMER DU?!" haha oh yes!

Mamma o jocke vart på konsert så lillsyrran å horsie satt barnvakt. Fett med bus! haha, skit kul hade vi :D halv 9 låg han fortfarande o sjöng i sängen.. haha, xD

Mamma ringde mig innan o undrade exakt VAD vi egentligen gjorde igår. Haha du vill inte veta ;) stackarn var sååå trött när mamma kämpade med att få upp han imorse, så förhoppningsvis somnade han gott ikväll <3



Ovido - Quiz & Flashcards