Alla inlägg den 21 april 2013

Av evilstone - 21 april 2013 20:50

Hallåe!


Här sitter jag och avnjuter ett glas ISKALL påskmust! Härligt trött efter en veckas arbete med varierande arbetstider ;) Gick av 8 imorse, åt frukost å snacka lite skit, sen la jag mig 2 timmar på soffan så jag kan somna ikväll å va i form till jobb imorgon förmiddag :P SEN är jag minsann ledig till lördag! TJOHOO, sååå möd roligare att va ledig när man gjort sig välförtjänt av det :D


Härligt väder har vi haft idag med! Och igår eftermiddags när jag vaknade hade lillebror satt på sommardäck på min bil, fixat soltaket OCH tvättat den till mig :D Kändes lite lyxigt faktiskt :) Å på tal o LYX, så MÅSTE jag ha fatt i ett par redia solbrillor innan jag blir TOOOOSIII!!! Dom måste va HELT i plast! Annars fastnar det där jävla håret antingen i dom näsvingarna eller i bågarna.. Måttligt trött på det. Ja, och håret med för den delen, klämmer det i bildörren, rutan, dragkjedjor till jackor o fickor i ibland även i linningen i brallorna! AAH! Men jag KAN inte klippa det.. jo.. det kan jag och jag VILL, men jag vet också att jag kommer ångra mig sjukt mycket och gråta värre än ett barn som tappat glassen på marken.. det är så långt... och fint... å satans jobbigt att BORSTA, tvätta å få nån frilla av det..haha.. jag VEEEET! ska sluta tjata ;)


Jag vill förresten dela med mig av ett hett tips! Kräng inte ett helt paket dextrosol på ett nattpass! haha just DON´T ;)


Åsså har jag kelat 3 vovvar med, förutom mina egna såklart :) en fransk bulldog o en doggo de bordeux, dom förgyllde tillvaron innan jobb igår :D såå härliga! å såå söta! haha doggon är för satan lika stor som enzo! eller enzo är nog högre men ställ två enzo bredvid varandra ;) DAMN haha huvet är fan större än mitt! åsså lilla frallan, ser ut å låter som en minigris :D haha så jävla cool! Åsså idag blev det gos med en amstaff buse! sååå jäkla fina vovvsingar! å kelna, jösses haha pusskalas å klappkalas :D



Ovido - Quiz & Flashcards