Alla inlägg den 9 april 2013

Av evilstone - 9 april 2013 23:29

Wow alltså, att jag inte sketit i brallan idag är för mig en gåta! Började inatt när jag var ute med lilla hunden.. hörde prassel å knak i skogen. Å Sixten står blick stilla med tre ben i marken å framtassen sådär löjligt hängande å svansen rätt upp å glor in i "skogen" Å ja mitt dumma nöt lyser in med ficklampan å möts av två ögon å en smygande varelse emot oss! HOLYFUUUUCK det va inget jävla rådjur.. å tidigare på eftermiddan hade där vart varg nån mil härifrån bara.. jag försökte få med mig hundskrället å visslade å sjöng å snacka heeela vägen hem! Låste dörrarna å lugnade nerverna med lite kaffe :p sen läste jag i tidningen innan att idag har där synts varg här! Puuh.. man vet ju aldrig. Ja menar mitt lilla pyre på 7 kg är ett lätt byte om den är hungrig!

Som om inte detta var nog med spänning så tyckte jag för en timme sen att enzo betedde sig jävligt märkligt vid köksbordet.. tänkte vafan gör han?! Går å kollar å ser vääärldens största läskigaste spindeljävel! Å han hade käkat halva.. uuusch!

Sen började jag bli lite orolig över mitt sommarschema då jag inte hört nåt så ringde min personalchef å fråga.. men det behövde jag inte oroa mig för alls. Får ett förslag schema nästa vecka :D spännande!

Ovido - Quiz & Flashcards