Alla inlägg den 5 februari 2014

Av evilstone - 5 februari 2014 01:06

Vilken dag det varit idag! Slår upp ögonen till solsken och kvittrande fåglar :) vadå vårkänslor? <3 sen åkte jag till jobb. Vi hade en extra rolig och mysig dag med promenad i det vackra vädret, skumpa och morotskaka haha, minne för livet, älskar mitt jobb <3

Dock har det vart ett helt företag för mig att ens gå på toa! Haha fyyy fan vilken grym träningsvärk jag HAR :D det värsta var när jag kom hem och skulle på toa å gå i trappor xD å min nya favoritpose i yoga förutom childpose är fan när man sitter på golvet, drar upp benen å håller om knäna och.. haha välter bakåt så man lixom vaggar upp å ner! Såå jävla skönt för ryggen! Mindre skönt var ju att man kände varenda jävla knuta man har. Men det gör inget. Det får göra hur ont det vill. I allt elende är det en konstigt skön känlsa :) å det blir ju bättre med tiden! Squats idag med och imorgon innan det är vilodag från DET. Det andra behöver nock inte vila, motion är nyttigt!

Jag måste lära mig att äta också. Får sjukt mycket skäll av min telefon när jag avslutar matsagboken för dagen att jag ätit för lite. HUR gör man? Det är ändå bara 1200 kalorier om dan ja ska ha! Å ja äter alla mål utom frukost. Morgonkräk är inte min grej ;)

Nåja, en grej i taget.

SISTA avsnittet av PH imorgon :/ vad fan ska jag göra mån-ons 22-23?!

Ovido - Quiz & Flashcards