Alla inlägg den 18 februari 2014

Av evilstone - 18 februari 2014 22:42

Så är vänliga veckan över! Tacka gudarna för det. Det var sjukt jobbigt att tänka mer än en gång och bita sig i läppen och le! Menjag har gjort mina medmänniskor en tjänst. O ja hade gärna gjort om det, man blir psykiskt utmattad :) orkar inte tänka på så möd annat. Så förstår logiken där med att aktivera hunden psykiskt ;)

nåja, nog om vänlighet. Jag har något annat jag vill skriva om.

Sluta tryck ner dig själv och sätt för stora krav. Var glad för dom små framstegen. Detär dom som så småningom tar dig till toppen. Att faktiskt våga ta sig ur sin comfortzone bara en snabbis boostar ditt självförtroende mer än du tror. Jag vet ;) prova själv att bryta mönstret. Det är kul, jag lovar! :D jag gjorde något fett galet inatt, impulsiv som jag är. Gjorde det ont? Nej. Var det farligt? Nej. Var det läskigt? Ja i 2 min! Hade jag kul? JA! Ångrar jag det? NEJ. skapa aldrig en bild hur nåt kan bli. Låt ödet göra sitt jobb. Lev för stunden. Och ångra aldrig något som fått dig att le <3

Ovido - Quiz & Flashcards