Alla inlägg den 9 februari 2014

Av evilstone - 9 februari 2014 23:57

Imorgon börjar visst vänliga veckan såg jag på aftonbladet! Tja, varför inte? Jag kan vara vänlig om jag vill. Och det vill jag nästa vecka! Jag ska vara vänlig, kärleksfull, positiv och möta dagen med ett leende ;) en heeeel vecka :D satan vad lé ja kommer va sen xD

Ska sova i min egna säng idag! Ooh så najs! Enzo, mitt lilla hjärtegryn har också saknat mig <3 å pålle har fått en ny tändkabel! Så nu går han på alla igen å slipper ge mig asgarv å horn varje gång jag startar han :D

Ska jag tatuera min arm, mitt ben eller andra underarmen? HMM! Fett kluven.. har nästan kommit fram till VAD det ska va iaf. Bara platsen kvar ;) nästan glömt hur den wierd-nicea smärtan känns xD

nu har ja 5 minuter på mig att va elak! Sen jävlar ;)

Ovido - Quiz & Flashcards