Alla inlägg den 22 februari 2014

Av evilstone - 22 februari 2014 02:10

Var ute och körde litta innan. Så börja handbromslampan flirta med mig! Skit konstigt. Nog för jag tröttat ut vajrarna litta nu i vinter men ändå. Så kom jag hem å körde in han på lyften. Kolla om lampan hade fler betydelser. Jodå. Bromsvätska bland annat. Lyfter på huven, mycket riktigt, nivån var under minimum! SKUMT. Plocka av däcken.. JAHAAA, man bromsklossar är heller ingen evighetsgrej xD så kolvarna är ju nästan helt ute, därav "lite" bromsvätska :p haha, HUR kan jag ha blivit så lat? Tacka vet jag 740in. Den serva jag ALLTID, heela tiden. Hade koll på allt. Men sen när man köpte sig en nyare bil så försvann väl allt det där. Haha, klantigt :) nåja. Pålle förtjänar ett par nya klossar och det ska han få imorgon :)

Annars idag har det blivit en liten skogstur runt sjön med Sixten. Å ja har gjort galet god dansk fläskesteg! FY FAN VA DE KNULLA I HELA MUNNEN! :D

å nu har jag ont i tänderna, ögat, nacken, ryggen (höll på å ramla raklång på coops parkering när "nåt" bara högg till) å ja litta huvudvärk på det :) tjohooo! Ska upp å lägga mig i sängen där det är mörkt o svalt. Å imorgon kommer jag va bra igen! Skam den som ger sig ;)

Ovido - Quiz & Flashcards