Alla inlägg den 5 september 2014

Av evilstone - 5 september 2014 23:07

Herre min skapare vad jag har TRÅKIGT! Har tillomä bakat egna snickers utan socker. Ja, där e ju nåt korn i chokladen, fast dock 80% kakao ;) men inte ens det var wooow! Asså gott va det ju men är inte suge n! Oh lord WHYYYY! Jag saknar lite mina sockerpsykoser xD fan aldrig sugen på nåt längre! Köpte blåbär å melon ja tänkte ha med grädde. Inte ens det lockar!
En man hade nog lockat :) snygg, varm med öppen famn som skriker "paniiila kom å kramas å pussas" typ.

Ja, asså Panila hette jag på nagelsalongen xD bokade tid igår å han förstod inte riktigt men ja tyckte Panila va rätt så klatchigt så jag höll med :)

Har ju aldrig fixat naglarna i salong förut. Bara provat hemma. Men asså, INGEN sa till mig hur jävla madderdakking ONT det skulle göra! xD shit, höll på slå sönder disken å ramla av stolen haha! Håll naglen över ett ljus så ska vi se hur tuffa ni e sen ni som grinar ;) duuude åsså va de 9 fingrar kvar.. i det ögonblicket tänkte jag att jag tatuerar hellre mina bröstvårtor å läppar alltså! Men helt klart värt det, o kommer till 99% göra om det igen om 3v :) ja om dom håller så länge haha, jag är ju lite grabbig å klantig så vi får se!

Av evilstone - 5 september 2014 00:20

Japp. Sitter här med kaffet och funderar på hur jag ska ha mina naglar imorgon! Har fan aldrig gjort sånt här borta förr :p bara själv! Vill mest ha franska tror jag, men ska man ha nåt pynt då med? Eller ska jag ha nån rolig färg på tipparna? Jösses xD

Jag MÅSTE innan jag blir crazy, ha fatt i billiga, häftiga leggings! Känns inte lönt å lägga 100 lappar när tanken ändå är att jag ska minska i storlek mer! För det är sjukt jävla obekvämt i jeans när dom är pösiga vid grenen å rumpan låren typ. Inte för att jag rasat horribelt i vikt än men det börjar krypa på. 3v å 4kg lättare iaf! Alltid något, sålänge det går neråt är jag nöjd. Å leggings är ju perfekt.. man kan tex ta 1 strl mindre i förebyggande å ändå få på sig dom :p så, nån som har nåt förslag på nån nätbutik/vanlig?

Ovido - Quiz & Flashcards