Alla inlägg den 13 september 2014

Av evilstone - 13 september 2014 00:39

Tja, här sitter jag med mitt chai tea och nymålade tånaglar :) får ju lyxa till det ibland haha xD

Jag är glad och lite mindre glad gällande min frappe. Jag fick fanimig en frappedejt förra veckan! Kunde inte motstå varken dejten eller frappen. Jag fick iaf lugnat mina nerver, dom kommer INTE sluta med frappen! Va bara tvungen å få reda på det. Kan ju lixom inte smälla i mej en sån om dan och lchf:a.. snacka om motsatt effekt xD

Iaf. Jag trodde ju de skulle smaka som innan.. nope! Litta besviken på mej själv blev jag. Jag älskar ju det! Men fan så sött :/ örk smakar det numera! Så förutom frappen förra veckan har ja vatt SOCKERFRI i 4 veckor :D tjoohooo lixom :p snart har jag nått mitt första mål, eller ja. Ja e halvvägs haha. Men ändå! Det bästa är att jag mår så jävla bra!

Häromdagen fick ja lurat syrran å gå 1mil med mej haha! Jösses, klart börja de ju regna med. Men vi gav oss icke. Vi tog mä en bajspåse ifall vi hitta svamp. Å ja, de gjorde vi! :D så ja smaka kantareller för första gången med :) roligare att röra på fläsket om man hittar på saker. Även om vi alla inte äter svamp här så va själva grejen rolig :)

Vi gick skåneleden också dagen innan. Kan säga att ja visste inte den fanns! Pappa bara, men du vet alla orangea märken på stolparna här utanför. O på cykelstigen osv. Ehm nä? De e väl eon eller nåt? Den blicken ja fick va priceless haha xD så intresserad är jag av denna hålan.. hatar den! Men iaf. Där skulle va en utkiksplats. Den har ja hört mycket om. Ooh de skulle va så jävla fint å vackert å man kunde se över örkelljunga.. SERIÖST?! Ja vill också ha såna piller typ.. nej. Men allvar. SKOG Å TRÄTOPPAR Å FAKKING HJÄLMSJÖN?! mm skitvackert.. jaja vi fick motion iaf ;)

Mina snygga naglar är hela å fina ännu! Skitstolt är jag :)

Ovido - Quiz & Flashcards