Alla inlägg den 24 september 2014

Av evilstone - 24 september 2014 00:27

Shit. Var ute å gick min runda. Sen hämta andan å sen ut i gymmet. INGEN träningsvärk what so ever idag. Köttade 2km på jävulsmaskinen- crosstrainern. Kan säga att det kändes xD å det blir i intervaller eftersom mina muskler ovan knäet är obefintliga då jag är överrörlig. Skam den som ger sig! Å när det gör så jääävla ont i musklerna så tänker jag för mig själv "de e lugnt. Musklerna är hungriga som faaan å vill käka FETT" det går lite lättare då hur sjuk jag än låter ;) sen blev det ju heavy lifting oxå såklart! Gäddgäng å lår å litta mage å rumpa. Fasen så grannt de kommer BLI!! Vill bara nå mitt första delmål så jag kan få smälla i mig litta Ben & Jerry's hahaha xD och prova litta kläder :D Blev nånna munsbitar B-J när jag var halvvägs. Nu är det "bara" 2.9kg kvar! Och jag funderar redan på nästa delmål :)

Iaf ska jag komma till saken haha. Min älskade fitbit! Synka den efter min prommis å sen gick ja ju ut i gymmet. När jag var klar gick det fan inte.. Jag gick i tusen bitar! Trodde det var blåtanden på mobilen som lagt av först. Men pröva alla medel, icke. Gick inte att tvinga fram heller. SUCK! Den kosta "många" pengar. Å kan anses glöttigt för många att lägga pengar på sånt. Men jag kände att det var min grej! Å det har varit vi 2 sen dess <3 Den får mig att göra det lilla extra, påminna, kämpa, se alla framsteg. Å nu trodde den att vi skulle skiljas. HA! Ingen lämnar mej utan en fajt, fråga Sam HAHA ;) Det hade han mest troligt gjort också då dom typ är bundisar. (För er som fattar nada är Sam min telefon. Sam Sung) lyckades googla fram en manual å göra en reset. Typ som tvångsterapi där den starkaste vinner :) å nu är jag hel igen :)

Ovido - Quiz & Flashcards