Alla inlägg den 23 september 2014

Av evilstone - 23 september 2014 00:31

Hur i hela helvete kunde det gå från varmt o skönt till fullständig storm och några ynka plusgrader på ett dygn?! Fryser ju för fahn röva av mej! Blev fan ingen jävla promenad heller. Blev gymmet för hela slanten.. körde extra hårt. Å ni kan tro crosstrainerjävlen gått varm! Han har fan bara samlat dam å hållt klär nu snart 1år. Å cyklajävlen ble de åsså trövt på, å lött vikter utav bara faan. Snacka biff jag kommer va imorgon :) haha..

Skulle ta den lille vovven på en tur innan. Det blev fan på med vinterjackan! Jag frös ändå!!! INTE OKEJ. Får fan sova mä klärna på sen. Å ja vi har värme. Men. Eftersom jag har sån grov fobi för ja, ja kan knappt skriva det utan å må illa, å vilja svimma. Men dom räliga jävlarna, spindlar! Dom kommer ju in nu när de e kallt ute. Å då inbillar jag mej själv att om ja har kallt på mitt rum, så väljer dom klart ett annat rum.. vi har liksom såna stora muterade fanskap här uppe! Kropp som en vindruva å ben tjocka som spagetti å cocaburkens omkrets rådnar när den ser dom.. ÖRK!
Varje gång ja lägger mej måste jag rasera hela sängen å bädda om å kolla bakom å under för att va på säkra sidan.

Fan gud, ge mej en MAN! dom är bra på så mycket..

Ovido - Quiz & Flashcards