Alla inlägg den 29 september 2014

Av evilstone - 29 september 2014 21:11

Ja fy tusan. Det brast för mej i fredags.. va så satans pissed för att bilen kludda å ja behövde ännu en reservdel. Sen kom macke å gav mej 4 chokladkakor. Tja, why not typ. Inte för ja tänkt äta dom. Där va ju fler godismonster i verkstan :) sen blev ja arg.. o smällde i mig en HALV kaka! Fy faaaan va ja mådde dåligt sen av allt socker å skit. Så DET gör jag aldrig om :) i lördags blev jag varse on varför jag mått å gjort som ja gjorde.. crap, heeey tjejveckan.. fuck you!!! Very very mouch!! Sen har ja mått skit alltså.. helt sjukt! Å igår köpte ja naturgodis å bädda ner mig i sängen mä Enzo å kolla tv. Blev dock inte möd "godis" ätit. Men skönt å ha nåt "tycksyndommiggodis" fall i fall :)

Idag däremot var det slut på latandet. Stoppat i mig litta piller å promenerat satan i det så allt lyser grönt på fitbit :D

Imorgon ska jag fixa nya naglar! Dom andra har växt massa :) nu e de bb å sen ph, tjaaarååååh

Ovido - Quiz & Flashcards