Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Surprise!

Av evilstone - 20 november 2012 12:21

Nu är jag här igen! Haha, haft möööd att stå i kan ni tro och inte ens hälften kommer ni få veta ;) Men såhär är det:


Torsdags, förra veckan. Jobbade 12:15-22:30 nåt.. Blev liite klabb. Vi hade fullspäckat schema på jobb. Och sista mötet vi var på på kvällen drog ut på tiden. Vi fastnade nämligen i hissen! AAHH, jag som annars är cool lugn i alla möjliga situationer började lipa som en 5åring! Haha, hissen var kanske 1x2 meter. Där står vi 4 pers+rullstol. FAST. Och jag som haft såna mardrömmar om hissar.. Den gick upp och ner, fastnade, gick FORTARE (snigelfart annars) och så fastnade vi. Jag var inte panikslagen, jag bara lipade, och höll på att spy :P Vi satt fast där lite mer än 30 minuter.. FY FAN. Då var där inte möd med mig. Men vi kom hem helskodda allihop :)

Och jag åkte hem och hinkade kaffe och lugnade nerverna haha ;)


Fredags, upp tidigt som sjutton. Personalmöte 8:30-11:30, gick fint! Sen fika med min kollega och gå igenom nattrutinerna eftersom jag aldrig gått bredvid på natten. Hem, kolla läget i butikerna så allt rullade på som det skulle inför öppningen. 

SEN försöka sova :) Sov till 19 ungefär, sen gjorde jag mig klar för att jobba 21-08


Lördags, Nattpasset gick bara bra :) Nu var det bara passet i butiken kvar till 16:00 ;) Något speedad på koffein. Hade hällt i mig ett par kannor kaffe under natten plus några hustler.. Och det fortsatte givetvis under dagen med lite choklad :) Allt gick bara prima ballerina hela dagen. Kallt som fan bara. Sen blev jag bjuden på middag :) GOTT som fan, och så fick jag lite godis på vägen ut :) Sen körde vi hem till farmor så resten av familjen kunde äta middag. Och när vi väl kom hem vid 22 var jag SÅ trött. Tog min hund och gick ut med han, sen rätt upp i sängen och BAM så var jag lost :) Fan vad gott det var att bara slockna direkt istället för att vända och vrida sig!


Söndags, vaknar klockan 12! Fy fan säger jag bara. Jag skulle fan ställt klockan alltså. Jag kände mig packad när jag vaknade alltså. (sovit för länge) och fetförkyld. Men det har rättat till sig nu :) Kommer ärligt talat inte ihåg vad som hände mer i söndags. Antagligen inget intressant haha :P


Igår städade jag och tvättade. Sen körde jag Mr. kaos lite ärenden och sen lämnade han på stationen i Hässleholm :) Liiite sightseeing haha. Men jag hittade hem igen, tack och lov :) och nu sitter jag här och väntar på besök, sen ska jag byta om och göra mig redo och sen köra till mamma :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards