Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Hallåe ja!

Av evilstone - 18 april 2013 00:33

Så har det gått en vecka! Har inte hänt så jättemycket faktiskt. Där var inte möd med mig förra veckan då jag var ganska "kass". Hade tjejvärk som hette duga å var sååå vad ska man säga, ja KASS helt enkelt. Jag sa till och med att jag hellre hade haft tandvärk i ALLA tänder å druckit isvatten än att ha så ont. Och jag ljuger inte! BLÄ!


Å denna veckan är full med jobb :) 2st 15 timmars pass gjorda i måndags o igår. Idag var jag ledig och har njutit av VÅREN :D rensat i rabatten, plockat sten och hundbajs på gräset och druckit massa kaffe :) imorgon är det ett mellanpass på jobb å sen natt fredag och lördag.


Åh, växer massa spännande i rabatten! Haha, där har alltid varit krokusar, påskliljor och tulpaner. Men nu är där hmm en massa annat också! Vet inte vad xD Är ju ingen höjdare på blomnamn direkt :P Men roligt och spännande! Sen när vi plocka bajs upptäckte vi att där minskäl växer VITSIPPOR i buskarna på gräset haha! :D Awesome! Ah, älskar verkligen våren. Denna vintern har fan vatt lång! Och man har funderat många gånger på hur det nu såg ut med gräs och asfalt. Men nu jävlar, nu börjar gräset bli grönt och snart kommer där nock löv på träna määä :)


Kom på innan med att jag måste ta tag i kölapps-systemet. Jag behöver en man! Pappa har inte vart hemma på 1 vecka, vet inte när han kommer hem. Och där är såå mycket som RETAR mig att jag inte kan själv! Tillexempel döda spindlar, laga diskmaskinen, öppna porten till verkstan, fixa mitt soltak på bilen och sånt! Aah, jag får helt enkelt på med charmen ;) ELLER tuffa till mig xD  haha ska jag va ärlig är det nog mest bekymmersfritt att tuffa till sig :) Kavla upp armarna o ut i gymmet å pumpa musklerna! Jag lovar, den dagen jag hittar nån som kan hantera mig o är så dum å gifter sig med mig rakar jag av mig allt mitt hår! Å för er som inte vet har jag hår ner till röven ;) SÅ säker är jag :)


Usch, har fan inte tid å sitta här å dinga mig. Måste SOVA, woooopwoooooop gonattDÅ

Tja tjaaaaa



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards