Direktlänk till inlägg 1 september 2014

Helt crazy

Av evilstone - 1 september 2014 23:49

Bläää vad jag är övertrött! Har vart vaken 36h nu. Med avbrott för 1h på köksgolvet och knappt 1h i lastbilen. Hade visst snarkat så det vibrera i hela hytten xD jooo tjena, jag snarkar inte alls när jag är trött! ;) vaknade däremot till nårra gånger av att det gjorde ont i nacken. Konstigt om man böjer den på fel håll xD ja, så jag har ju haft chanser å sova eftersom jag åkt mellan 03-18 men hallå, sjysst sällskap lixom! Enda anledningen att ja slockna påväg hem var för att av nån jävla anledning vet jag inga fler som är bättre på å trada i mobilen än lastbilschaufförer! ZzZzZz haha! Blev iaf småland runt å jag har märkt revir lite här å var ;)

När ja kom hem var jag sååå slut! Men vågade inte vila, för då hade jag missat PH å BB! Så efter maten la jag mej på golvet i köket å mös med min bäbis, sen minns jag inget mer än att jag undrar vafan jag gör på köksgolvet å får panik över klockan haha! Lugnt, sovit 1h å 30 min till BB börja, puuh. Men allvarligt! Å nu kan jag fan inte sova :p SUCK.

Har asont i mina höfter! WHYYY?! Knäna ska vi inte tala om :/ känner mej som 70 när jag vaggar fram kvidandes!

Btw, trots allt idag så har jag inte avvikit från min plan! Har dock velat köpa redbull å choklad ett par gånger, men inte för jag var sugen. Där märker man vilka vanor man lagt till kroppen! Givetvis köpte jag inte :) jag nöjde mej med kaffet å baconostsnaxen :D

Chai te å en rök däremot blir det nu, sen upp i bingen å kolla litta gamla tv program till man somnar, puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av evilstone - 24 februari 2015 14:46


Glömde berätta att jag var på ica igår. Där träffade jag min blivande man! Jag vet han tänkte samma. Annars om jag ser han fler gånger ska jag fråga var han köper den fina rougen xD nä men allvarligt. Aldrig sett människan förr haha! Jag vet vad "han...

Av evilstone - 17 februari 2015 01:06

Det är sällan jag ber om något. Jag skulle önska där stod ett välkylt helrör, ett flak redbull och jordgubbar och choklad på mitt rum när jag kommer upp om en stund. Frillan hänger redan på trekvart och pyjamasen är på. Tack på förhand. Fuck off.  ...

Av evilstone - 13 februari 2015 01:14

Omg vad det fakking KLIAR på mej! Jag blir GALEN!    Folk måtte tro jag har löss, skabb och annan ohyra så som jag fnattar mej xD MEN det har jag alltså IKKE :)   Sitter här och smuttar på min c-vitamin, blåbär.. känner hur nästa förkylning tänke...

Av evilstone - 4 februari 2015 02:45


Tja! Klockan är mycket. Kan inte sova! Mycket som snurrar i huvudet. Har haft ff ikväll. Eller kanske pf. Pappafritt haha xD så har rockat loss här hemma å lagat ASgod mat! Säger bara OMG! Hade jag haft en dejt till den middan hade han friat direkt!...

Av evilstone - 3 februari 2015 01:46

I fredags gick där upp ett ljus för mig. Jag hade sån lust att berätta för HELASTE världen att jag vet vad som är fel på mej (ja, angående kärlek alltså)! HAHA xD för annars är där inget fel på mig ska ni veta! Förutom att jag ser ut som ett jävla ...

Ovido - Quiz & Flashcards