Alla inlägg under september 2014

Av evilstone - 5 september 2014 00:20

Japp. Sitter här med kaffet och funderar på hur jag ska ha mina naglar imorgon! Har fan aldrig gjort sånt här borta förr :p bara själv! Vill mest ha franska tror jag, men ska man ha nåt pynt då med? Eller ska jag ha nån rolig färg på tipparna? Jösses xD

Jag MÅSTE innan jag blir crazy, ha fatt i billiga, häftiga leggings! Känns inte lönt å lägga 100 lappar när tanken ändå är att jag ska minska i storlek mer! För det är sjukt jävla obekvämt i jeans när dom är pösiga vid grenen å rumpan låren typ. Inte för att jag rasat horribelt i vikt än men det börjar krypa på. 3v å 4kg lättare iaf! Alltid något, sålänge det går neråt är jag nöjd. Å leggings är ju perfekt.. man kan tex ta 1 strl mindre i förebyggande å ändå få på sig dom :p så, nån som har nåt förslag på nån nätbutik/vanlig?

Av evilstone - 4 september 2014 01:09

Alltså, jag sitter här och tänker och tänker men kommer ingen jävla vart! Jag vet vad jag vill bli när jag blir stor. Men för att komma dit behöver jag cash och säkerhet. Alltså behöver jag ett fucking jobb. Hittar jag inte det, ja då får jag ta mig fram den hårda vägen helt enkelt.

Det finns fan inga jobb att söka. Nästan. Självklart söker jag allt jag kommer över!
Sitter här med mitt jävla chai-te å funderar. Jag har tillomä kollat jobb i hela sverige, eu å england. Men har inte hjärta att lämna min bäbis alltså. Å hittar man ett jobb på gotland, norrland, värmland osv. Huuur fan löser man det med boende då? Tror knappast arbetsgivaren bara "jaja men take your time eller så pröjsar vi hotell sålänge" liksom.. å boka sig på lägenhet utan å ha jobb? Nääh.. jag är såå förvirad.. å sätta mig i skolbänken å fylla röven med studieskulder bara för å ha nåt å göra eller bli nåt att skryta om gör jag bara inte! Däremot kan jag göra det om jag hittar något som är värt det. Dock väldigt tvivelaktigt då jag är en praktisk människa!

Funderar iaf på att skämma bort mej själv med litta snygga naglar å prova den nya salongen i byn :)

Av evilstone - 1 september 2014 23:49

Bläää vad jag är övertrött! Har vart vaken 36h nu. Med avbrott för 1h på köksgolvet och knappt 1h i lastbilen. Hade visst snarkat så det vibrera i hela hytten xD jooo tjena, jag snarkar inte alls när jag är trött! ;) vaknade däremot till nårra gånger av att det gjorde ont i nacken. Konstigt om man böjer den på fel håll xD ja, så jag har ju haft chanser å sova eftersom jag åkt mellan 03-18 men hallå, sjysst sällskap lixom! Enda anledningen att ja slockna påväg hem var för att av nån jävla anledning vet jag inga fler som är bättre på å trada i mobilen än lastbilschaufförer! ZzZzZz haha! Blev iaf småland runt å jag har märkt revir lite här å var ;)

När ja kom hem var jag sååå slut! Men vågade inte vila, för då hade jag missat PH å BB! Så efter maten la jag mej på golvet i köket å mös med min bäbis, sen minns jag inget mer än att jag undrar vafan jag gör på köksgolvet å får panik över klockan haha! Lugnt, sovit 1h å 30 min till BB börja, puuh. Men allvarligt! Å nu kan jag fan inte sova :p SUCK.

Har asont i mina höfter! WHYYY?! Knäna ska vi inte tala om :/ känner mej som 70 när jag vaggar fram kvidandes!

Btw, trots allt idag så har jag inte avvikit från min plan! Har dock velat köpa redbull å choklad ett par gånger, men inte för jag var sugen. Där märker man vilka vanor man lagt till kroppen! Givetvis köpte jag inte :) jag nöjde mej med kaffet å baconostsnaxen :D

Chai te å en rök däremot blir det nu, sen upp i bingen å kolla litta gamla tv program till man somnar, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards